lördag 6 juli 2013

218, Nära (144 av 365)

Här är det nära till gipset är borta.

5 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Underbart att bli av med det kan jag tänka mig :) och en bra temabild blev det också!

Pysselfarmor sa...

Houps---hoppas att läkningen har gått bra!

Pysselfarmor sa...

såg din fråga om jag rekommenderar att man reser till Krakow. Absolut - där finns mycket att se, göra och fotografera - det är ju ett världsarv. Läs på innan och planera innan du åker......
Det är också billigt att äta god mat på bra restauranger.
Vi var där 1-5 juni - hade både sol och regn, men vädret styr man aldrig över.
Jag har ju haft bilder därifrån nu sedan den 7 juni och några till kommer jag att publicera. :-))

Anonym sa...

Det ser en aning farligt ut men antar att sköterskan vet vad hon gör ;)

Annika sa...

Skönt att det närmar sig slutet på gipsningen.