torsdag 18 juli 2013

178, Lingon (154 av 365)

Den här chokladen ingick när jag köpte kaffe i en kiosk. Inget att rekommendera. Nu jag jag iof ingen älskare av frukt eller bär i choklad. Så ni som gillar det kanske gillar den här.

Det blir dåligt med inlägg här just nu. Sambon ligger på sjukhuset sen två veckor tillbaka och han har min dator med sig för att kunna se på film så jag kan inte lägga in några bilder från kameran, bara med mobilen.
Men med lite tur får jag hämta hem honom i morgon. Det känns som det är på tiden. Nu har vi varit utan honom alldeles för länge.

Jag har iaf äntligen semester. Så skönt. Första dagarna fick jag vabba, sen åkte jag mellan jobb, sjukhus, hemma och barnvakt. Stressa och oro för de stora barnen som fick klara sig mycket själva. Malmköping, Katrineholm, Eskilstuna och Torshälla, en bit att åka.




3 kommentarer:

Annika sa...

Verkar vara en märklig kombination med lingon och choklad.

Hoppas verkligen sambon kryar på sig. Alltid obehagligt med långa vistelser på sjukhus. Man får sig verkligen en tankeställare om att värna om livet och värdera vad man har. Kram till er.

Pysselfarmor sa...

Å så roligt att han kryar på sig! Vilken lättnad och teman hinner du med. Nu är han viktigast!

Mwap38 sa...

Fint och gott gissar jag!