torsdag 30 januari 2014

306, Tidsfördriv (26 av 365)

 

Jag gillar att läsa, gärna deckare av svenska författare. Jag gillar att fly in i bokens värd. Kan sitta många timmar och läsa när jag fått tag i en bra bok. Men mitt läsande går i perioder. När jag får tag i en bra bok har jag svårt att släppa den. Det blir inte så mycket gjort hemma som det borde. Jag bara läser och läser. Står med boken i handen när jag lagar mat, borstar tänderna, osv. Kan dessutom ligga och läsa till både ett och två på natten även om klockan ringer före halv sex.

 

IMG_6857

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Ett härligt tidsfördriv. Snyggt foto!

Pysselfarmor sa...

Jaaaa jag förstår precis vad du menar för så är jag också. I perioder....OCH då kan jag inte släppa boken jag börjat på om den "griper tag i mig".
Gillar bok "på riktigt" - inte ljudbok och inte att läsa på skärm.
Nä...fastän jag heter Pysselfarmor är jag inte "trög" i mitt IT-tänk........jobbar med ITutveckling ;-))

Elisabet sa...

Ett kärt tidsfördriv även här!

Mona sa...

Samma här! Ett härligt tidsfördriv.

Eva Trillian sa...

Ett tidsfördriv jag verkligen gillar!

Helena sa...

Ser ut som att vi har samma smak när det gäller böcker! :)