onsdag 10 april 2013

295, Stoppad (67 av 365)

 

 

IMG_4437

6 kommentarer:

Mona sa...

Konstigt , jag gick förbi just där i söndags och tittade på den taggtråden men kom inte på nåt bra tema men det gjorde du. :)

Annika sa...

hihi, blir man stoppad av polisen hamnar man bakom galler

Cici sa...

Uppriktigt sagt så trodde jag att det var förbjudet att använda taggtråd nu för tiden.
När jag ser en sån här bild får jag alltid bilderna från koncentrationsläger framför ögonen. Här blir det en väldig kontrast mot den faluröda väggen i bakgrunden.
En spännande bild i sin enkelhet.

Pysselfarmor sa...

uj uj jag tänker på när jag var barn och fastnade på taggtråd. Jag har en del ärr på ena knäet....
Jag tror taggtråd bara är förbjudet för djurstängsel - inte i övrigt.

Nina sa...

Den här taggtråden sitter uppepå ett ca 2 meter högt stängsel. Så fastnar man i den får man nog skylla sig själv ;)

Från början har det varit ett militärförråd, nu ägs det privat och hyrs ut till några olika företag som har lokal innanför. Taggtråden har liksom alltid suttit där....

Anonym sa...

Intressant bild med skärpan på taggtråden och smart tolkning av temat. Jag anar att bilden är tagen i en köping som jag ska besöka om ett par dagar.